Kata Bijak Bahasa Sunda Buya Hamka Tentang Kehidupan - Kmpublisher.my.id

Kata Bijak Bahasa Sunda Buya Hamka Tentang Kehidupan

Kata Bijak Bahasa Sunda Buya Hamka Tentang Kehidupan


Haji Abdul Malik Karim Amrullah atau yang biasa kita kenal dengan nama Buya Hamka adalah seorang tokoh islam yang terkenal di Indonesia. Buya Hamka lahir di sumatra barat 17 Februari 1908, beliau juga dikenal sebagai seorang politikus, sastrawan dan sejarawan. Buya Hamka pernah ditunjuk sebagai seorang menteri agama dan aktif dalam dunia politik di Indonesia.

Selain aktif dalam politik, beliau juga seorang penulis, editor, penulis dan penerbit. Beliau telah menghasilkan banyak karya ilmiah dan sastra Islam seperti novel dan cerpen. Karya ilmiah terbesarnya adalah Tafsir al-Azhar yang terkenal di Indonesia.

Ada banyak sekali ilmu yang bisa kita petik dari beliau, banyak sekali karya-karya beliau yang bisa kita jadikan Inspiratif untuk kehidupan kita. Berikut Kata-Kata Bijak Bahasa Sunda Buya Hamka Tentang Kehidupan Inspiratif dan Penuh Makna terangkum dari berbagai sumber.

1."Agama henteu ngalarang kalakuan upami henteu ngarusak jiwa. Agama henteu maréntahkeun, upami paréntah henteu nyangking kasalametan sareng kabahagiaan."

2."Anjeun tiasa nyarios yén umat Islam fanatik, tapi anjeun ogé kedah nyarios dina jero haté yén ieu mangrupikeun asét ageung pikeun kamerdékaan Indonésia. Kanggo anjeun terang, éta cinta sajati, éta markisa. "

3."Di tukangeun urang nangtung hiji tugu anu disebat nasib, anu tertulis roller anu bakal urang hirup."

4."Pikeun milari babaturan, bantosan diri anjeun janten sahabat anjeun.

5."Entong ngarontok pager tanpa terang kunaon dipasangna. Entong malire wizard peringatan tanpa peringatan jahat anjeun engké."

6."Pikeun cimata ulah milih tempat murag, atanapi aranjeunna henteu milih waktos murag."

7."Batur anu ngarobih metoda damel anu henteu produktif deui, sapertos jalma anu terus meres jarami kanggo santen."

8."Janji Gusti parantos tajalli, nya éta umat Gusti anu panceg dina iman. Allah henteu pernah nyokong janji sajarah anyar."

9."Salah sahiji aksi anu paling kejem dina kahirupan nyaéta ngantepkeun anu cemerlang janten budak pikeun awakna anu teu kendat, anu istirahat sateuacan capé."

10."Hirup ibarat sagara. Jalma anu henteu ati-ati dina ngadayangkeun parahu, nyepeng kemudi sareng ngajagaan balayar, rusak ku ombak sareng ombak. Leungit di tengah sagara gede. Euweuh anu bakal kahontal ku taneuh tepi."

11."Entong sieun murag, sabab jalma anu henteu pernah naék pernah murag. Anu sieun gagal, sabab anu henteu pernah gagal ngan ukur jalma anu henteu pernah ngaléngkah. Entong sieun salah, sabab ku kasalahan munggaran urang tiasa nambihan ilmu pikeun mendakan jalan anu leres dina léngkah kadua."

12."Pikeun cinta anu beresih sareng murni (murni), éta henteu tumuh sorangan. "

13."Hiji-hijina alesan urang aya di dunya ieu nyaéta nyaksian kana ka esaan Allah."